İki evladım var biri kız biri erkek. Kızım doğduğunda herkes kendini yeniden doğurmuşsun dedi 🤭 hatta öyleki kızıma kendi bebeklik fotomu gösterip bu kim dediğimde benim diyor 😅 şimdi iki aylık bir oğlum var ilk başta kimseye benzetemesekte şuan her gören benim babama benzetiyor. Eşim bi miktar bozuluyor sanırım aynı ben diyor ama alakası yok. Bende sevinsin diye bak şurası aynı sen falan diyorum napıyım 😅😅 ee sizin bebişler en çok kime beziyor 😊