mylittlepony ben de sizin gibi korkmuştum kabız oldu diye, o nedenle mama değiştim similac’a geçtim, 2-3 günde yapan çocuk 5 gün boyunca yapmadı, zeytinyağı koydum mamasına gene yapmadı, doktor mamadan kaynaklı deyince tekrar aptamile döndüm o gece bezi doldurdu. Boşuna telaşlanmışım, sonra gene her gün yapar oldu. 2 aylık olunca daha düzenli yapar merak etmeyin 😅