Slm1122 Pcoslubiranne bende koymicam artık canım bende tam tersi yürütece konulan bebekler daha erken yürüyo etrafımda o yüzden koymuştum etkisi olurmu diye ama galiba yanlış yapmışım
Derinsmommm Slm1122 tabii ki bilinçli yapmazsınız zaten hamgi anne yapar ki🥰 ben hiç kullanmadığım için başka yorum yapamadım doktorum bana böyle söylemişti o hazır olduğunda yürür zaten demişti o yüzden yazdım 🌸
Selin1234 Slm1122 canım erkek çocuklarına örümcek zaten öneriliyor onun yerine ilk adım arabası alın bence
Slm1122 MatmazelDeniz buda öyleymiş becerememişim😂 denedim bi tık daha yükseldi bu seferde boyu yetmedi parmak ucunda zıplayarak gidiyo
Slm1122 ikiPrensesAnnesi20 yükseliyomuş meğerse yükseltip denedim bacakları bükülmüyo ama ayağı yere tam değmiyo parmak ucuyla zıplayarak gidiyo bu seferde
Bitikmomi Slm1122 zamanla öğrenir bence bir süre daha dene birde sanki alçak gibi kademesi yukarı kalkmıyor mu
Slm1122 Bitikmomi yok sanıyodum da varmış kaldırdım bu sefer bükmedi ama ayaklarıntak yere değmiyo parmak ucunda zıplayarak gidiyo
Slm1122 Nislina kaldırıp yüksekte denedim bükmüyor bacağını ama ayağı yere değmiyor parmak ucunda zıplayarak gidiyo bu seferde
duyguarsddn25 Slm1122 sanki yürüteç bebeğinize küçük gibi bende koyuyorum en fazla yarım saat gün içerisinde toplasan ama Böyle yürümüyor ayaklarının tam basmasın sağlayın küçük bnve yürüteç
Slm1122 duyguarsddn25 evet son kademe sanıyodum bi kademe daha varmış kaldırıp tekrar koydum bükmedi bacaklarını ama parmak ucunda sekerek gitti kaldırdım komple örümceği alışır öyle gitmeye diye
Nisosunannesii Slm1122 yürüteç çok alçak bence ondan böyle yürüyor kademesini kaldırın bence öyle deneyin birde
Slm1122 Nisosunannesii denedim canım son kademe sanıyodum da bi kademe daha varmış bu sefer ayaklarını bükmedi ama tam değmiyor yere parmak ucunda zıplıyordu kaldırdım bende parmak ucu yürümeye alışır diye korkumdan
homosapiens Slm1122 yenı koyduysanız öğrenecek bır de anlamıyorum bır sey soruluyor hemen önerılmıyor onu sormamıs ki
Slm1122 homosapiens bi aydır koyuyodum kısa kısa ama gidemiyodu 10 gündür kendini ittirmeyi öğrendi canım bi kademe daha yükselttim bu posttan sonra denemek için bu sefer bükmedi ayağını ama parmak ucunda sekmeye başladı kaldırdım bende
JackDaniels laliko35 Ben kullanmadım. Genelde doktorlarda önermiyor. Kullananlarında burada 5-10 dakika dediğine inanmıyorum valla sırf linç yememek için😂
laliko35 JackDaniels dr a sormadım kullanma diyeceğini bildiğim için afedersiniz tuvalete bile gidemiyordum ben mecbur aldık. herkesin anneliği kendisine gore. sizin bebeginiz sakindir benim kızım hiç sakin değil ve hiç kimsem yok 9 aylık kızım bir çorba yapanın yok eşim 8 de evde oluyor. 8 den sonra yemek yapamayacagima göre mecbur mutfakta yürüteçte vakit geçiriyor yemeği koyana kadar ne benim ne başkasının size yalan söyleyecek hali yok gun de 20 25 dk mecbur duruyor yapacak birşey yok ağlamaktan kıpkırmızı oluyor çocuğum yalnız kalınca bu arada gündüz toplasan 1 saat uyuyor uyumayı da sevmiyor yani bilmeden yorum yapmak çok rahat bir durum sizi anlıyorum
Deletedmom00881 Slm1122 çok normal bir şekilde gidiyor canım, güçlendikçe daha düzgün yürüyecektir, millete bakma, etrafımdaki herkes bebeğini yürüteçe koydu, bende 2 çocuğumu koydum, çok şükür sağlıklılar, 3. Çocuğumu da koyacağim zamanı gelince
snowflake Slm1122 benim bebeğim de ilk zamanlar böyleydi adım atmaya hatta koşmaya başladı sonradan farkettim ki kızım orumcekten destek alarak yürüyor kendi başına hiç cesareti yok çıkardım içinden bir zaman sonra baktım ki ayaga kalkmaya çalışıyor sonra dik durmaya başladı derken bir iki adım şimdi koşmayı öğrendik çok şükür 💞💞
2guzelinannesi Slm1122 ilk zamanalr kizimda oyle basardi ama bindirmeyin bence ben ilk kizimda bindirdim cok gec yurudu ve bence bebegin siralamasi kendi kendine dikkat ederek gitmesi cok daha iyi