Slm1122 Wolverine sürekli koyuyorum sırt üstünden yüzüstüne dönüyor ama sürünme hareketi filan yok sevmiyo yüz üstü yatmayı canım
Wolverine Slm1122 zamanla yapar bence, önüne oyuncaklar koy sen kendine çek onun gelmesini sağla, sen de emekle görsün hatta 🤗 çok tatlı zamanları bu arada maşallah 💙
Slm1122 Ece 10 gündür böyle gidiyo ama hiç ilerleme yok ben kendim adımlatmaya çalışıyorum öğrensin diye bana mısın demiyo😂
Ece Slm1122 bir aya yakın böyle ilerledi bide baktım adım atıyor rahatlarına geliyor bu şekilde ilerlemek biz bi sıkıntısını yaşamadık oğlum prematüre olmasına rağmen düzeltilmiş 11 ayında yürüdü parmak ucunda yürüme sıkıntısı da olmadı
Derinsmommm Slm1122 yürüteç zaten sağlığı için iyi değil. Bebeğinizin henüz yürümeye hazır olmadığı belli zaten yazık bebeği mecburi yürüme pozisyonuna sokuyorsunuz allah korusun zarar verebilir kullanmayın bence
Slm1122 Derinsmommm 😞 zorlamak istemezdim asla ama halinden memnun gibiydi hoşuna gidince ara ara koydum 10 gündr sık koydum ama öncesinde gitmeyi bilmiyordu koymuyordum artık koymam zaten
Slm1122 Ece oy maşALLAH 🥰 teşekkür ederim canım birazda olsa içim rahatladı ama koymam galiba artık korktum bi kere
Zubidubi Slm1122 çok aşadaaaaa bu yürüteç çocuk Zorlanıyor belli ki madem son kademe koymayın yada yenisini alın çocuk katlanıp kalmış
Slm1122 Busramaden sürekli kucaktaydı inmiyordu arada belimi dinlendiriyim diye koymuştum ama artık koymicam
Derinsmommm Slm1122 tabii ki bilinçli yapmazsınız zaten hamgi anne yapar ki🥰 ben hiç kullanmadığım için başka yorum yapamadım doktorum bana böyle söylemişti o hazır olduğunda yürür zaten demişti o yüzden yazdım 🌸
Pcoslubiranne Slm1122 bence yuruteç kısa.Ondan öyoe yapiyor ayaklarını kaldirip adimlamasi lazim ama onun için gücü yok henüz.Ben koymadim yurutece 9 bucuk aylik yürüdü.Koymazsaniz daha çabuk yürür ve güçlenir kasları da.
Slm1122 Pcoslubiranne bende koymicam artık canım bende tam tersi yürütece konulan bebekler daha erken yürüyo etrafımda o yüzden koymuştum etkisi olurmu diye ama galiba yanlış yapmışım