Oturuşu ve ayakları gelişim açısından doğru durmuyor.
İlerde denge, parmak ucunda yürüme, geç yürüme sorunları olabilir. Bu ihtimallerden dolayı çoğu uzman tarafından önerilmiyor zaten.
Koymayın isterseniz artık sizin de içiniz rahat etmemiş. Sonradan üzülmeyin. 🙏🤍