Slm1122 https://files.fm/f/rq4jerb29 Açılıyo mu video bilmiyorum yüklemeye çalıştım ama örümcekte böyle gidiyor parmak uçları gömülüyo yere giderken bide böyle gitmeye alışırsa yürümez mi bilmez nasıl yürüneceğini diye korkuyorum 7 aylık bu arada
Havinim Slm1122 birde ayakkabi giydirerek bir deneyin ayakkabinin icindede ayagini bu sekilde yapiyor mu kontrol edin. Eger yapmiyorsa bir süre örümceğe koydugunuzda ayakkabi giydirin bence faydali olur
NurY Slm1122 ilk defa yürütecte böyle yürüyen bir bebek görüyorum. Bebeğin sanki tembellik ediyor biraz , yurumemek için sürünüyor , çok koyma derim , yoksa yürümesi gecikebilir
Slm1122 Havinim giydirdim canım aynı adımlamayı bilmiyor bide parmaklarını bükerek zıplaya zıplaya gidiyor kaktırıyo yani kendini
Yesim95 Havinim ayakkabı olmaz uzmanlar evde ciplak ayakla gezdirmeyi öneriyor yürümek açısından daha iyiymiş
Barlasb10 Sağlıklı gelmedi pek ayağı bi yere takılsa Allah korusun. Belki yürütecin kademesini yükseltebilirsiniz çok alçak gibi o zaman parmak ucunda yürür gerçi bilemedim. Doktorların dediği gibi en iyisi kullanmamak aslında
Slm1122 Barlasb10 son kademede canım daha yükselmiyor takılcak bi durum yok hep yanında oluyorum zaten kısa kısa koyuyorum da ama alçak dediğiniz halde parmak ucunda gidiyo içine kıvırıyo parmaklarını ki son kademesi bide
Slm1122 Banaannede son kademesi canım daha yükselmiyor teşekkür ederim ya bide heycanlanınca gör komik oluyo ama düşündürücüde zararlımıdır diye 😂
Banaannede Slm1122 yerim onun heyecanını 😊 son kademede ayaklat böyleyse baya uzun bi bebek demek ki. Geç yürüyebilir boyu sebebiyle zor denge kurabilir. Dert etmeyin
Zeylull Slm1122 Bence en yuksekteyse alta doğru cekmelisiniz. Çünkü bir ayağını tam yetistiremedigi için parmak ucuyla itiyor kendini . En altta olursa yere tam basmaya çalışır. Surekli böyle yapiyorsa bir süre ara verip tekrar deneyin bence.cunku bir ayağı değişik oluyor kaydırmaya çalışırken
Mkayramoms Slm1122 bende kullandım yürüteç ama yürümesini geciktirdiğini düşünüyorum bebeğim hareketli olduğu için kaynanam alın demişti ama üç ay anca bindi 10 aylık yürüteçte durmak istemiyor kendi çıkmayı öğrendiği için kullanamıyoruz.
Tubiiik Slm1122 ben çocuğum bu şekilde yürüse bir müddet koymam çünkü ters giden bişeyler olduğunu sizde anlamışsınız ki burda sorma gereği duymuşsunuz sonrasında zorlanacağınıza şimdi önleminizi alın derim🙋🏻♀️
Slm1122 Tubiiik evet etrafımdakiler normal adımlamayı bilmiyor diyor ama ana yüreği hissediyo işte bi gariplik olduğunu😞
Slm1122 laliko35 aynen ya bi beş dakka da olsa belim dinlensin diye koyuyorum kucaktan inmiyor çnkü ama galiba onuda koymicam😏
JackDaniels laliko35 Ben kullanmadım. Genelde doktorlarda önermiyor. Kullananlarında burada 5-10 dakika dediğine inanmıyorum valla sırf linç yememek için😂
delianneanne Slm1122 örümcek daha fazla kalkmıyorsa sorun vardır bebeğin boyu ne kadar uzun olsada o kadar dizleri bükülecek kadar alçak olmaz
Slm1122 Dilaylaa ya kucaktan inmiyo normal zamnda azcık belim dinlensin diye koyuyordum kısa kısa ama ne bilim böylede bi sorun olcak gibi