Deletedmom_58 kızımı başlarda kundak yapıyordum ama hiç sevmedi kolları açık kalınca uyku süresi kısalıyordu o yüzden bende sadece kollarını bağlıyorum. Hem ayakları açık olduğu için hareket ettirip gazını da çıkarıyor rahat oluyor böyle. 3. Ayımızı geçtik halen kolları bağlı uyur bırakınca uyku düzeni nasıl olacak şimdiden onu düşünüyorum 😏