Deletedmom_58 Bebekleriniz kaç aylıkken kundaksiz uyumaya alıştı?Bizim kalça çıkıklığı meyilli olduğu için kundağı bıraktık ama eli kolunu hareket ettirince uyanıyor
gocebebirbayan Deletedmom_58 ben hiç kundak yapmamıştım. Kış bebeğiydi kızım battaniyeni üstüne örtüp yanlarına sıkıştırıyordum. Korkmuyordu bu sayede. Az toparlanınca (ev sobalı oda sıcaktı ) kollarını dışarı bile çıkarıyordum terlemesin diye. Kundak yapmak şart mı acaba. İkinci bebeğimde yapsam mı bende düşünüyorum
Toprakseyran Deletedmom_58 benim oğlum doğduğundan belli kundağı sevmedi bende hiç bir gün kundak yapmadım. Ama zamanla alışır uyanmaz kendi hareketlerinden sonraları
Esra26 Deletedmom_58 3. Ayın sonuna kadar kullandık bizde, benim kızım da elleriyle yüzünü sürekli elleyip kendini uyandırıyordu.
Deletedmom_58 gocebebirbayan bizim evimiz eksi 1 katta ve soğuk o yüzden mecbur yapıyordum üşümesin diye
Deletedmom_58 Toprakseyran benim kızım da hiç sevmezdi kundak yapmaya başlarken ağlardı ama yine de yapardım üşümesin diye
BelaCivciv Deletedmom_58 Kundak kemeri diye bi şey vardı sadece kollarını sarıyor, ona bi bakın isterseniz
Toprakseyran Deletedmom_58 valla oğlum kavurucu sıcağın ortasında doğmuştu. Bide yani çocuğu o kadar sıkmayı sevmiyorum bende ya çocuk öykeyken ben daralıyorum yani. Doktorlar da çok önermiyorlar zaten.
thecamellia Deletedmom_58 benim bebeğim kundakta hiç durmadı sevmedi arada bi uyumayınca kundaklıyodum zar zor
Pinar_kb Deletedmom_58 kademeli bıraktırabilirsiniz önve bir kol sonra ikisi gibi. Benim kız kundağı hiç sevmedi ilk günden beri kundaksız yattı
Mirayasel42 Deletedmom_58 biz doktora sorduk kundak önermiyorum bırakın hareket etsin kasları gelişir kundak tehlıkeli kalça çıkıklıgına sebep olur dedi hazır satılan yarım kundaklar var çok istiyorsanız ondan alabilirsiniz demişti
josefsmom Deletedmom_58 benim oğlum çok erken bıraktı 3-4 aylıktı sanırım hiç tutmadı kundak ne yapsam bozdu çıkardı ellerini 😞
Emineyldzlrr Valla ben zorla yapıyorum 5,5 aylık yoksa uykuya dalmakta güçlük çekiyor ayaklarını kaldırmaya çalışıyor uyku esnasında