Goktug46 yoktur ya mevsimsel geçişten galiba herkeste bir gecikme duyuyorum olsa çıkardı testte oğlumda 1 gün gecikmisti kıpkırmızı çıkmıştı testte kandada 490 dı betam ama tabi insan yinede acabamı diyor nedense biraz üzüldümde sanki kendi isteğimle asla 2. Çocuğa cesaretim yok anca olursa böyle kazayla olabilir