Gul-42 fitil aldım ben dün geceki gittiğimiz doktordan istemiştim. Hatta gece de 1 tane kullandım. 4 saat hafif uyudu sonrasinda yine yukseldi. Acile yine gittik bugün kan tahlili istedi enfeksiyon var mi diye ama yokmuş şükür sadece aşılar bu duruma getirmiş. 1 gün daha sabredin yarına düzelmeye başlar dedi doktor umarım öyle olur. Calpol ü de zor iciriyorum ben koyuyorum agzina o yandan cikartiyo😔 su da icmiyo dogru düzgün Allah’tan bir kac seferdir güzel emdi ona şükür ediyorum. İlk defa yanındayken kan aldırdım ondan çok ben ağladım özür dilerim beni affedebilir misin annem diye😭