Merhaba anneler. Oğlum bugün 6 aylık aşılarını oldu. 16.40 da ve 20.40 da 5 er ml calpol verdim ama koltuk alti atesölçerim doğru ölçüyorsa eger 38.0 ateşi vardı. Ilık duş aldırdım ama düşmedi hastaneye gittik. Orada uzaktan ates ölçerde en çok 37.2 ateş çıktı fitil istedik doktordan yazdı başka bir şeye gerek yok dedi. Eve geldik gene sıcak diye ılık dus aldırdım 00.30 da fitil verdim şimdi uyuyor. Kafasına boynuna sırtına vs ılık bez koyuyorum. Kac saat sürüyor bu ateş bilen var mı? Başka yapabileceğim önereceğiniz şeyler var mı? Yarın sabaha düzelir mi bebeğim acaba😢😭