Uzaybaby ikiprensannesii2 Ne güzel valla ilk senden duydum bunu genelde bebeği çok emmediyse bozulmuyor göğüs çevremden öyle biliyorum sende uzun uzun emzirmişsin maşallah canım valla 2. Yi bilemem ben zaten 2. Çocuğa da pek hazır hissetmiyorum😂 o yüzden yaptırma fikri daha çok yerleşti kafama🥲
ML_11 ArdenGiz herşeyle aynıyız 😒 bende post açmıştım duvar şınavı diyen olmuştu bide direnç lastikleriyle egzersizler hem toplar hem dikleştirirr demişti bi bayan
Uzaybaby ikiprensannesii2 hehhhh işte beklediğim motivasyon yorum geldiiii😂Maşallah yengene kıızzz hepsini de yaptırmış valla helal. Fiyatta uygun geldi bana çok işlem olmasına rağman👌🏻
ikiprensannesii2 Uzaybaby Evet Almanya’da yaşıyor ordan aracılıkla doktor buldular indirim de yapılmış. 2.çocuktan sonra sarkarsa yaptırırım büyük ihtimalle benim için büyük özgüven kaybı olur 😒
bayankitapkurdu Uzaybaby ay de küçültme dikleştirme istiyorum ya. Ama diyorum Kİ 2.çocuğu da yapayım sonra dükkanı kapatıcam 😂 çok sarktılar. Çok kilo alıp veren bünyem var mahvoldular. Sırt ağrısı rahatsızlık gibi şikayet olunca sigorta karşılıyormuş diye biliyorum. Ama araştırmak lazım
Eslemsi ArdenGiz bende 7 ay sagdim sadece anne sutu verdim hic sarkmadi ama benimkiler asiri kcuk yani neredeyse yok tek sut dolunca cikmisti sonra geri gitti. Simdide hamilelikten buyudu bi sert ki allahim diyorum o ldar sagdim az yumusasaydi bende sertlikten ilkinde ckk cektim sut dolunca o gece sabahlara kadar inledim hep catladi gogsum meme kucuk sut cok oyle bi sistim ki. Sezeryan acisi hic kaldi o aci yaninda bebek ememz bosaltamaz ben sagarim sut gelmez ayy insallah onlari yasamam gene. Saga sola bile yatamiyodum sert diye ezilir ezilmez sakir sakir sut heryeri islatiyodum
covirgin Uzaybaby benim ki öyle ben memnunum valla😀 hamilelikten önce göğüslerim küçüktü hamilelikte büyüdü emzirmeyi bıraktım şimdi gayet iyi sarkma falan da yok büyüklüğü de tam istediğim gibi eşim de hiç şikayetçi değil🙈🤭
Uzaybaby bayankitapkurdu kız ben ne diyim belim mi ağrıyo diyim büyük değilki memem taşıyamıyorum belime ağrı vuruyo diyemem kız beni kovalarlar 😂😂😂🤣
Deletedmom484545 Uzaybaby bende yaptırcam sonbahar gibi. Çok küçük , göğüs bile yok hatta 90 beden yaptırcam ahım var,😂
Uzaybaby Deletedmom484545 ahahahaha bende şöyle koca koca yaptırmak istiyorum gerekirse ellerimle taşırım😂🤣
Haffuse Ben de duduniyorum… Silikon degil de toparlama islemi, ve karin gerdirme de… Ama daha cocuk istiyorum, birdaha dogum yapmayacagim zamana dek beklicem😅
Uzaybaby Haffuse ahhh ahhh bide o korkum var hiç sorma tekrar çocuk yapmaktan korkuyorum ben ya ama bebeğimin kardeşide olsun istiyorum napıcam ben kıız🥲😂