Sznmre çok tatlı ama ya maşallah barekAllah 😍 uyutabilseydim öyle, alışırsa alışsın derdim. Onun tadını hiçbir şeyde bulamazsınız. Alışırsa da düzeltirsiniz zamanla. Bu yaptığınız psikolojik gelişimi için o kadar iyi ki.. Bence hiç bozmadan devam 😍👍🏻 unutmadan söyleyeyim, güvenliği için tedbirler almayı ihmal etmeyin.