Bebeğim 3,5 aylık ilk uykusunu yatağında yapıyor gece 3-4 gibi uyanıyor emiyor ve ben onu geri yatağına koymak istemiyorum yanımda uyusun istiyorum yatağına geri yatırmıyorum bi yerine zarar veririm korkusuyla iki büklüm yatıyorum heryerim tutuluyor ama yinede koynumda uyusun istiyorum .. gündüz uykularında yanına yatıyorum ..iki üç haftadır böyle yapıyorum , yatağına koyunca uyurdu normalde şimdi kucağımda uymak istiyor , kucağımda hafif uykuluyken bırakıyorum yatağına uyuyor .. beni istiyo olması beni çok çok mutlu ediyor , yanıma alışırsa ayırmakta zorlanırmıyım sizce ?