Ben de başta zorlandım ama şimdi vazgeçemiyorum 14 aylıktan beri klozete alıştırdım altını yıkıyorum sonra hadi ayağımızı giyelim dediğimde ayağını kaldırıp ayakta bezini giyiyor benim için çok kolaylık oldu çünkü cırtlı bezi giyerken yerinde asla durmuyordu sıkı bağlasam iz yapıyordu gevşek yapsam taşıyordu (sabahhları mutlaka) külot bez daha uzun sürede doluyor sleepy kullanıyorum gece bezi ayrı lastiği daha yumuşak iz yapmıyor ama normal olanı başta yapmıştı canım sıkılmıştı ama mecbur kullanmaya devam ettim bi daha almam demiştim ilginç bir şekilde devamında iz olmadı çocuğunda da bi rahatsızlık emaresi görmedim