Minigimm2020 Külot bez daha uygun fiyatta baby turconun bezi oyuzden ondan almayi düşündüm hic kullanmadim memnunmusunz 17 aylik kizim
Deletedmom0099 Minigimm2020 bir paket denedim denemez olaydım bitsin diye gözünün içine baktım yazın daha rahat olabilir belki kışın hem çıtçıtlıyı aç hem altını çıkar giydir zor oluyor zaten sabit tutmak zor bebeleri bir de lastik izi yaptı aşırı derecede ki büyük beden almıstım
Gzde07 Minigimm2020 bende baby turco kullanıyorum yanlışlıkla eşim külot almış ama memnun kalmadım bedenini sarıp yapıştığı için alerji yaptı giydirmesi de rahat olmuyo bence ben beğenmedim
Aycabu Minigimm2020 2 buçuk yaşında kızım 1 yılı geçkin süredir külot bez kullanıyorum çok memnunum. Sleepy aktif kullanıyorum.
Noname21 Deletedmom0099 külot bezin en büyük sorunu bu. Ben kullanıyorum sadece banyodan çıkarınca rahat oluyor. Diğer türlü zulüm oluyor. Lastik izi olmasin diye ben kenarlarından yirtiyorum biraz
Kadernur Minigimm2020 4 aylik oglum kucuk paket almistim deneyim diye ben hic memnun kalmafim ciksrirken her yere bulasiyor digeri kadar pratik degil
Deletedmom0099 Noname21 kesinlikle çıkar giydir ekstra külfet oluyor bende elimle baya esnetiyordum ama gece beziydi bir de benimki tüm gece kalınca ne olursa olsun iz yaptı 😥
Noname21 Deletedmom0099 geceleri hiç başlamadım ya ben nirmal bezi bile biraz büyük alıyorum lastik izi sinirimi bozuyor 😀
Deletedmom0099 Noname21 sleepynin özellikle gece bezi var arkadasım cok memnun kalmıs önerdi bende atladım 😂 elimde 500 tane bez var bitince de tuvalete alıştırmayı düşünüyorum külot bez benden uzak dursun 😂
Medusafer Minigimm2020 büyük kizima 3 buçuk aylıkken başladım kulot beze hala devam ediyorum çok rahat küçük kızıma da yakında başlıcam ben çok memnunum kulot bezden
Noname21 Deletedmom0099 sllepy kullanıyorum ama gece bezi de beklentimi karsilamadi ben zaten çok sık değiştiriyorum ya . Yarım günde altı açık geziyordur 😀 bende Nisan gibi başlayacağım tuvalet egitimine
Deletedmom0099 Noname21 ohh sere serpe dolaşıyor yani 😂 kaç aylık şuan? ben çok korkuyorum başaramam diye ama annem bize gelirsin el birliğiyle hallederiz dedi bir umut bekliyorum 🙈
Noname21 Deletedmom0099 27 aylik vallahi. Aslında kakasini yazdan beri söylüyor 2 saniye falan önce. Ciside söylüyor. Tuvalet kavramını biliyor Sifon falan. Bir lazjmlik alayım diyorum ama geceleri ne olacak diyorum vazgeçiyorum. O yuzdem bekliyorum biraz daha .
Bebegimm1 Minigimm2020 ben kullandim hic begenmedim en basit ornek verim pisik kremi bile suremedim ben giydirene kadar bezin her yerine gecti popoda pisik kremi kalmadi buyuk beden almama ragmen gobek ve bacak kismini iz yapti o izleri gorunce ben rahatsz oldum ve lastik yerlerini kestim bu seferde cişini kakasini sizdirdi cirtli bez candir birde altini tamamn cikartmak da ayri ugrastiriyor
Deletedmom0099 Noname21 aslında tam zamanı gelmis, kavramda var çabucak halledersiniz umarım. biz annelerin korkulu rüyası bu tuvalet işi gerçekten. ben lazımlık almadım klozet oturağı aldım sadece umarım o şekilde başarabilirim. allah kolaylık versin ikimize de 🌸
Minigimm2020 Deletedmom_26 yani okadar kararisz kaldimki herkez bsey demjs kimisi memnun kimisi memnun degl iz brakiyo diyen cok olmus sizinki nasıl iz brakiyomu sıkiyomudur acaba iz kaliyo anlamadim hc
Deletedmom_26 Minigimm2020 Bez üzerinde fazla kaldığı zaman iz olusuyo ve giydiği eşofmanların lastikleride orda olduğu için ister istemez bı iz oluyo. Cırtlı bezde çok kullandık onunda cırt yerleri hep yamuk oluyo bide büyüdükçe daha çok hareketliler oyuzden külot tercihimiz iz olan yer bel lastiğinden kaynaklı başka yerde iz olusmuyo. Çok hareketli yatınca cırtlı bez şekil degistiriyo bizim 😁