Elifimmmmm deepfreeze en çok kullandığım elektronikler in içindedir.
-Yaprak sarması , Mantı , içli köfte , Tekirdağ köftesi , İnegöl köftesi , ev yapımı sucuk , hamburger köftesi …vs
-Domates biberle çevrilmiş bamya , domates biberle çevrilmiş taze fasulye , barbunya , bezelye ,közlenmiş yesil biber , közlenmiş paprika , közlenmiş patlıcan , doğranmış yeşil biber ve paprika ( bunlar direk yemeğe atmalik) soyulmuş sarmısak , enginar
Geçenlerde mantar doğrayıp pişirip koydum pizza için o da çok işime yaradı.
-buzlu börek , sac böreği , ev yufka ekmeği
- meyve suyu yapmak için portakal limon. Vişne ..vs
Bu tip o kadar çok şey yapıp koyuyorum ki daha fazla yazmayayım
Bunlar haricinde yer olursa fazla pisirdigim yemeklerden de atıyorum . Erken çıkartıp cozdurup ısıtıp yemek için.
Bazi arkadaşlar buzluk kokusu siniyor demiş ama paketleme yöntemi ve pişirme yöntemi fark ettiriyor o konuda. Şu an benim buzluktan çıkan hiç bir gidamda koku olmuyor.