Elifimmmmm Merhaba kızlar böyle buzluğa yemek stoklamak istiyorum çalışıyorum işten gelince yorgun oluyorum hafta içi direk çıkarıp pişirmek istiyorum ne önerirsiniz yazın da yapmak istiyorum yemek kahvaltı poğaça farketmez ne olursa 😊
Noname21 Elifimmmmm kofteyi coknatoyorim. Börek de atıyorum. Kek Corba da atıyorlar Bakliyat yemekleri Sulu köfte Atıyorum ben hepsini
senamiray Elifimmmmm yazın mevsiminde bolca patlıcan aldık kızarttım karnıyarıklık attım küp küp de kızarttım türlü için attım yeşil fasulyeyi de az haşlayıp attım bazende nohut haşlarsam fazla olursa atıyorum pilava yada yemeğine iyi pratik oluyıd
Brcklc Elifimmmmm buzlukta bezelye ve köfte harici pek bişey atmam.kim ne yöntemle yaparsa yapsın kokuyor arkadasim don kokusu oluyor tadı olmuyor lezzeti olmuyor en güzeli herşeyi mevsiminde yemek sen bence pratik yemek tariflerine yönel 😃
Aselimmm47 Elifimmmmm ben yapmadım ama yapan çok gördüm normal yemek yapıp sıcak haliyle konserve mantığı ile kavanozlamak az az yapılıp denenebilir belki.
Zynpmom Çalışan bir anne olarak burada bekleyeyim tam böyle birşey için yazacaktim bende. Çalışanlar için pratiklik gerekiyor gercekten . Ramazan’da yaklaşıyor iyice gözüm korkmaya başladı 😑
Elifimmmmm Zynpmom Vala benim de öyle şimdiden acaba ne atabiliriz oruçta en azından biraz rahatlarız
Noname21 senamiray corba hiç atmadım ama internette yazıyor. Keki pişiriyorum sade kakaolu falan. Soğuyunca 4 dilim 4 dilim buzdolabı poşetine atıyorum. Sonra pipetle vakumluyorum
senamiray Elifimmmmm biraz uğraştırıcı oluyor ama bir gün yoruluyorsun tüm kış rahat ediyorsun ev hanımıyım bana bile çok iyi oluyor buzluk ganimetleri mantı suluköfte falan yapabilirsiniz onlarda kolaylık bana annem yapar arada atarız
Noname21 senamiray bende poğaça atmadım börek attim. Keki atıyorum sorunnolmuyor hava almasın vakumlayin.