Kişiye göre değişir. Ben doğumdan çıktığımda 7 kilom gitmişti ki bebeğim 4350 doğmuştu niye o kadar az oldu bilmiyorum. Sonra bir haftada 4 kilo daha verdim. Ama sütüm yok diye içmekten 2 kilo aldım. 5 aylık kızım daha 2 haftadır 1 kilo vermişim. Ama bir arkadaşım benden iki hafta önce doğum yaptı koz doğum kilosunun da altına düşmüş. Benim annemde iki dogumunda da 30-35 kilo almis, emzirmekten 6 ayda hepsini vermis. Bende doğumdan sonra sağlıklı beslenicem süt olması için su yeter demiştim 1 hafta çocuğum aç kaldı😔sonra yiyip içmeme ragmen yinede mamA+meme devam ettim. Tabii kilo da veremedim. Vucudunuz sut yapiyorsa normal beslenmeyle verirsiniz ama yapmiyorsa maalesef bol bol yiyip icmeniz gerekir o zaman veremiyirsunuz:(