Arelinnannesi bende ayni durumdayim ilk dogumumda doktora gittim ama emziriyorum diye ilaç vermedi kabiz yapacak şeyler yeme dedi büyük tuvalete ne zorlukla gidiyordum kan geliyordu ikinciyi dogurdum gene ayni bide normal dogum da makattada catlama oluyormuş o yüzden dogumdan sonra böyle oluyor simdi kan gelmiyor ama genede tuvalete gittigim zaman cok canim aciyor ama benim bir tanidigimda bu durumda o doktor ilac verdi diyordu oda emziriyor doktordan doktorada degisiuor bir doktora git ilaç verir belki