Kızlar benim basurum vardı ama normal doğum yaptım doğumdan sonra çok fazla şişti 37 gün oldu oldu doğum yapalı ama basurum bı turlu kendini toparlamadi ve dikişlerim de anca toparlıyor kendini şişmeler kendi kendine açılmalar falan oldu çünkü anca geçiyor hepsi afedersiniz ama büyük tuvaletimi dahi yapamiyorum kan gelmeye başlıyor napicam doktora gitmek istemiyorum bu sebepten utanıyorum 🤦🤦🥺🥺