Oğlumun bugün ateşi çıktı üst dişleri çıkıyor. Talha normalde 1 dk yerinde durmayan bebek bugün o kadar bitkin o kadar halsiz ki gülmüyor yemiyor başını kaldıramıyor. Bugün geldi başını omzuma göğsüme yasladı. Nasılda güzel duyguymuş. bi yandan içim yanıyor acı çektiği için bi yandan mutluyum çünkü hiç yapmadı böyle bişey. Aman kucağa alıştırma diyenleri neden dinledimki icimde bazı şeyler ukte kaldı..