senamiray Mizmizmyrtle bebeği yaş demeden hamile kalıp ikinci sezaryen olan çok kişi var sıkıntı üçten sonra oluyor sanırım
kubra2608 Mizmizmyrtle biraz korkutmuş sizi doktor bence tabi ki risk var ama ilk kısa sürede hamile kalan siz değilsiniz ki.Rabbim yardım eder
Tugcecakir Mizmizmyrtle bende kızım 8 aylıkken hamile olduğumu öğrenmiştim bir sıkıntı olmadı sen içini ferah tut
Tuba_2020 Bebeğim 6aylıkken bende hamile kaldım ve bebeğim dünyaya geldi. Son haftalarda biraz zorladı ama bende göbek fıtığı vardı o yüzden zorladı yoksa dikişlerim de herhangi bir sorun yaşamadım.
UzayliOzge Mizmizmyrtle bende düzensiz diye düşündüm hala da düşünüyorum 😂 yav sen beni niye korkutuyosun küstüm 😂
Deletedmom4444 Mizmizmyrtle Bende oglum 5 aylikken hamile kaldim suan biri 10 biri 9 yasina giricek. 5 sene sonra 3.bebegime dogum yaptim o 18 aylikken hamile kaldim.Kendi doktorum haric kim goeduyse sadece dua et masadan kalkman mucizeye bagli dediler.En kolay dogumumdu 14 ay gecti uzerinden İnsallah siz de sıkıntısız ilerlersiniz Bazen doktorlar ciddi anlamda korkutuyor insanlari
Glsm01 Mizmizmyrtle abimin esi 3 kurtajdan sonra hemen ertesi ayina hamileydi ve erken dogum sezeryanla dogum yapti ardina tekrar hemen hamile kaldi ve yine sezeryan dogum yapti evet yipratici bi surec ama siz guclu olursaniz ustesinden gelirsiniz insaAllah 🙃