Kızlarrrrrrr 2 gündür dikişlerimde bir sızlama olduğu için bugün doğum doktoruma gittim üşüttüm mü ya da ameliyat yerime bir şey mi oldu acaba diye kan testi istedi ve beta 452 3 haftalık hamileymişim 🤯🤯 bebeğim 5 ay 9 günlük ama dedim bir riski yok mu evet arası çok az tabi ki riski var senin göze alman önemli olan dedi içim parçalandı🥺 dikişlerime baktı ve daha çok yeni olduğunu dikişlerimin acıyıp acımadığını sordu biraz sert bastırınca acıyor tabi ki dedim fiziksel olarak daha hazır değil rahmin sessiz bir yırtılma olabilir bebek biraz büyüdüğünde ve Rahimden dışarı çıkabilir dedi yani beni biraz korkuttu Bana bir şey olmasından korkmuyorum da geriye kalacak bebeğim var offf pazartesi günü farklı bir doktora gidicem inşallah iyi şeyler söyler bakalım böyle bir durum yaşayan var mı sizin doktorlarınız neler dedi