Başakşehir çam ve sakura şehir hastanesine gidiyoruz ordaki doktorumuz çok ilgili herşeyi didikliyor ama sizin söylediklerinizede bakarım şöyle bişey sağlık bu bahanesi olmaz biliyorum ama eşim tek başına çalışıyor izin alması çok zor oluyor bende tek başıma bulamam karşıyı hiç bilmiyorum çünki