Ygmrshnboz kızımın ya üç ya dört aylıkken kapandı bingildagi sağlık ocağı kontrolünde farketti doktor biz dokuz aylık kapanları bile hemen yolluyoruz hastaneye dedi inan bana o gün ağlamaktan kendime gelemedim yani kafası büyümezse bir cokk sorunun teşkil edeceğini zihinsel açıdan söyledi . Ertesi gün hemen devlet Hastanesi’ne gittim bana üç aylikken bingildgain kapanabilecegini her ay düzenli baş ölçümü yapacağıni söyledi Allah’a şükür kızımın her ay kfaa capi büyüdü eğerli bir sonraki ay büyümemiz olsaydı nörolojiye sevk edecekti. Olduki kafa capo büyümedi diyelim çok basit bir ameliyatla halledilir bir şey dedi doktor bilmiyorum nerede ikamet ediyorsun ben İstanbul’da götürdüm hastaneye devlet hastanesiydi. Seninde doktorunun dediği gibi genelde bir ay bekliyorlar kafa capi büyümez ise nörolojiye yolluyorlar bebeğinin bu arada kafa capi kaç cm