Seymagennc Kızlar bebeğim 4 aylık 4 gündür hep uyumak istiyor. Uyumayınca mızmızlanıyo kan ilacı verdiler ondan mı acaba anlamadım internetten bakim dedim menenjit felan yazıyo. Ya iştahı da fazla yok. Bişey diyin atak zamanında da olur mu böyle bişi.
iby Seymagennc valla benim kizimda 4 bucuk aylik baya 2 haftadir aksine hic uyumuyor aksam uykusuna yatiriyorum birazdan kalkiyor uyumuyor🤷🏻♀️
Kaganseda Seymagennc atak zamanında genelde uyku zor oluyor diye biliyorum yanı bızde de öyleydi. Uykuya gecıste cok zorlanıyorduk uyumak istemiyordu ama sizin durumunuzu bilemedim. Bi doktora götürün isterseniz
ZBAli Seymagennc menenjit belirtisi olduğu nereden anladınız damlanın öyle bı yan etkisi mi var endişe etmeye başladım atağın bitmesine 6 gün var çünkü bizde
Kaganseda Seymagennc benimki de uyuyordu da uyuyana kadar baya zaman geciyordu bıde sık sık uyanıyordu sürekli etrafı izlemek istiyordu birde saglık ocagının verdıgı kan damlasını mı kullanıyosunuz
Kaganseda Seymagennc ferrumu hıc duymadım bize vegaferon vermıslerdı ben kullanmadım onu ıcınde paraben var dıye belkı oda uyku yapıyordur
Seymagennc ZBAli damla vereli çok uyuyor bide iştahı azaldı. Netten baktım eşimde kızıyor bana ne alaka diye. Ne bilim içim Bi garip oldu valla emmiyo da doğru düzgün
ZBAli Seymagennc Uykuya geçişte mızmızlanma var uykusu var esniyo hatta sesli komik bı şekilde 😊ama uyumamak için baya direniyo biz diş de çıkartmaya başlamışız bilemedim evham yapmak istemiyorum
ZBAli Seymagennc Damla snrsi birazcık su verin 2 çay kaşığı kadar mesala hem ilerde diş için de iyi oluyo bize ebe öyle tavsiye etti tabi yinede siz bilirsiniz iştah sorunu bizde çok şükür yok az önce bende araştırma yaptım öyle bı belirti okumadım görmedim yani menenjit belirtisi olan bebekler ışığa doğrudan bakamazmış oğlum da denedim bakiyo sizde bı deneyin eşime şuan diyemedim yoksa hemen acile diyecek bı kaç gün gozlemlicem hafta başına kadar bakalım