Hurrem_Sultan canım benim bebeğim de 8 aylık hep aynı kaşıkla yemekten sıkılıyor olabilir ben bi mama kaşığı bi çay kaşığı bide tatlı kaşığı kullanarak yediriyorum katı gıda ise minik parçalara ayırıp arada elimle veriyorum yarısını yiyince arada su veriyorum bir de mamayı verdiğin biberon başlığının akışı az olabilir mi belki istediği gibi hızlı gelmediği için sinirlenip içmiyor yada mamayı değiştirsen biraz sulu yapmayı dene biraz sıcağa yakın ılık deneye deneye mutlaka bir yöntem bulursun bide hurma ver iştah açar ben hergün yediriyorum 1 tane