pandemibebegi 2bebislianni Bir bana mı güzel geldi kaş tipiniz ya çok beğendim . Kalkık duruyor ne güzel insanlar kaş kaldırma ameliyatı oluyor sırf bu yüzden
Mommysharkdoodoodoodoo 2bebislianni bilmiyorum ki zaten saçma durursa geri kaşların çıkacak normal çıkana kadar kazırsın diye düşündüm
Serpiltoprak21 2bebislianni benüm kaşlarım bu şekilde birinde demişssin ya saçma durumu diye be yaptırsım çok memnunun
2bebislianni Serpiltoprak21 sİzde cok guZel durmus benim saçma dururmudan kastm baş tarafta yarım kaş olcak devamı dövme gibi olurmu diye sizin ki güzel olmuş