2bebislianni benim kaşım böyle değil ama sol kaşımın ortaya doğru olan kısmı böyleydi. Sonra öğrendim ki cımbızla çekerken hangi yöne çekersen kılın kökü zamanla o tarafa dönüyor. Zamanla döndü. Kaşımın orayı komple çekmiştim ben valla 😅 bide sürekli kıllar çıkarken elimle çıkması gereken yöne dogru okşuyordum 🤪