gozdekrks Meleknurunannesi masallah 😔 ne kadar uğraşsam da herhalde alerjisi olan şeyi bulamıyorum cunku süt alnca rahatsiz oluyor tutmuyor memyi
Meleknurunannesi Bizimki de aman aman emmiyor zaten mamayı da almadığı için 150 200 gram geriden geliyo kilosu malesef 🥺🥺 birinden duymuştum içine pekmez koyuyorlarmış tatlı olsun diye doğru bir şey mi acaba içindeki vitaminleri vs etkiler mi
Srpmzcn19 gozdekrks canım bize doktorumuz direk similac yazmisti ama beni bebegim hiç almadı onu. Biz en son bebelac pepti junior a geçtik ama ona da cok zor aliştı mamadinin icine 1 damla vanilya şurubu katarak verdim oyle alistirabildim. Mamanin kokusu kotü ve keskin bir kokusu da yok. Ben memnunum bebegimde artik severek içiyor.
Gl_01 gozdekrks bizde deneme yolyla alfaminoya baslamstik ilk bir kac hafta kusma oldu sonra geçti. Yeni basladiysanz biraz daha bekleyin kusmasi geçmezse mama değisikligi isteyin. Tadi kokusu kötü ama sağlıkları için baska seçeneğimiz yok malesef
gozdekrks Ayso5 evet cocuk doktoru özel yazarsa olmuyor diye biliyorum raporlu mama raporun hazırlanması lazım. Zaten yüzde kızarıklık asiri gaz vs diğer belirtiler deyince şüpheden yazıyorlar genelde