gozdekrks Merhaba hanimlar hangi mamayi kullanıyorsunuz biz deneme yanılma yapmadan doktor direk yazdı mamayi ve yerken zorlaniyor🤢 siz hangi mamadan memnunsunuz😑 tad ve kabizlik durumu olarak
seydaagoktug gozdekrks biz aptamil pregomin yazdı doktor iğrenç kokusu ve tadı var ama yapacak birşey olmadığı için bebeğim yiyiyor
Burcuckmk gozdekrks hic bir alerjik mama guzel değil hepsinin tadi igrenc en bastan beri icmeyen bebegi alıştırmak cok zor ben alistiramadim kiizimi 250 liram çöp oldu icine koymadığım kalmadi hic işe yaramadı
Meleknurunannesi Biz evolvia rp1 kullanıyoruz ama max30cc içiyo gerisi hep çöpe gidiyo bizim mamanın da tadı kötü doktora söyledim raporlu mamalar dan en içilebilir olanı bu dedi
deniz-95 gozdekrks bana da ilk aptamil yazdı tadı kokusu berbat ötesi. Kızım içmedi. Şimdi nestle alfamino var bizde de vanilya aroması ile çay kaşığıyla veriyoruz. Mecbur içmek zorunda kalıyor. Vanilya aroması değiştiriyor tadınız az da olsa.
seydaagoktug gozdekrks canım bize çarşamba günü doktor yazdı çarşambadan beri kullanıyorum bebeğim bugün kakasını yaptı ama herhangi bir kabızlık söz konusu olmadı
deniz-95 Meleknurunannesi bize de aptamil yazdı kızım içmedi doktorun yanına gittik denemek için yanındaki numunelerden verdi bize. Sizde dilerseniz bi görüşün doktorla. Sonuçta çocuk aç kalamaz 😞
Gl_01 gozdekrks bizde deneme yolyla alfaminoya baslamstik ilk bir kac hafta kusma oldu sonra geçti. Yeni basladiysanz biraz daha bekleyin kusmasi geçmezse mama değisikligi isteyin. Tadi kokusu kötü ama sağlıkları için baska seçeneğimiz yok malesef
deniz-95 Meleknurunannesi bizde anne sütü var zaten. Çalıştığım için mama desteği de veriyoruz. Bir de bende diyet yaptığım için tüketemediğim ürünlerin vitaminini alsın diye.
gozdekrks Meleknurunannesi masallah 😔 ne kadar uğraşsam da herhalde alerjisi olan şeyi bulamıyorum cunku süt alnca rahatsiz oluyor tutmuyor memyi