Neslihan-55 ardenbebekk bebeğim wee baby biberonunu kullanıyor mama yaptığım zaman arada onu içiyor fakat anne sütünü biberona koyduğum zaman içmiyor şuan yanındayım zaten mamayı da günde 1 -2 kere veriyorum
ardenbebekk Neslihan-55 aynısıydık philips nuk wee baby hepsini denedim işe başlayınca çok sıkıntı çektik en başta sonra lansinoshu tuttu sükür
Mammamiaa_ ardenbebekk normal tabi ki doluluk gidince az gelir köyün çeşmesi değil ki bu 😅 3 saatte bir düzenli sağın gece emziriyorsanız gerek yok😊
ardenbebekk Mammamiaa_ yok okulda yani işte olmadığımda hep emziriyorum okulda da ertesi günün okulda olduğum saatini sağıyorum☺️
Lentil ardenbebekk bnde öğretmenm her gün boş dersim var o zamn sağıyorm. Kaçtan kaça okuldasın merak ettim
ardenbebekk Lentil çok şanslısınız boş ders koymamıs idarem. 8.30-11.40 arası 4 saat dersim var bi tek salı 6 saat onda da öğle arasında geliyorum tekrar gidiyorum
ardenbebekk Lentil bi yandan erken geliyorum iyi oluyo boş ders olsa daha geç gelicem belki daha fazla süt bırakmam gerekecek bilemedim hangisi daha iyi
Lentil ardenbebekk erken gelmen çok iyi aslnda ama arada 1 ders boş olsa göğüsler şişmiyo en azndan hemde baya süt çıkıyo bi gün sonrasınn sütünn çoğu çıkıyo. Ama 11.40 ta gelmen çok iyi
ardenbebekk Lentil iste ben bi kere biberonla besliyorum ertesi gün 8.30-11.30 arası onda da 120 cc süt bırakıyorum 4.5 aylık ebe yeter dedi insallah da yetiyordur
Lentil ardenbebekk ben haftasonları buzluğa atıyorm mama da var yetmezse kullansınlar diye. Ben 1.30 da çıkıyorm 1 gümde 15.30 da riske atamıyorm ama 120 de yeter evden çıkmadan önce doyurup çıkıyorsan
ardenbebekk Lentil buzluktan içmiyor benimki 🤦🏽♀️ Aynen 8de en son emzirip çıkıyorum Allah kolaylık versin bize 6 aylık olsunlar da iştahla ek gıda yesinler insallah
ardenbebekk Lentil haftasonları nasıl sağıyorsunuz? Evdeyken benimki hep emiyor zaten sağmıyorum o yüzden
Lentil ardenbebekk offfff çok zor ozmn buzluktan içmiyorsa. Evt bende heyecanla 6 ayı bekliyorm. Tek göğüs emerse diğerini sağıyorm yada gece uykusuna yattıktan sonra sağıyorm dediğiniz gbi yoksa sürekli emiyor