Neslihan-55 Linaoykum_ ilk 3 düzenli kullandım bıraktım ben faydasını görmüştüm ama herkeste aynı etkiyi göstermiyor demekki
Mammamiaa_ Deletedmom_58 bütün yorumları okudum benimde önerim size şu sütünüz yetiyor çişli bez sayısı iyi. Sütünüz kaliteli olmayabilir. Onu da zeytinyağı,et,kuruyemiş fındık fıstık badem tüketerek sütünüz kalite hale gelir. Farkı görürsünüz inşallah😍
Mammamiaa_ ardenbebekk eğer ki sadece emziriyorsanız sağdığınız sütle doğru orantılı olmaz. Bebek emdikçe süt gelir. Sürekli sağım yapıyorsanız o ayrı
Neslihan-55 ardenbebekk benim 90 CC falan çıkıyordu ama bebeğim biberondan anne sütü almayınca sağmadim artık
ardenbebekk Mammamiaa_ sürekli sağmıyorum iş yerinde 10 dk da ikisini de sağmaya çalışıyorum ama süre yeterli gelmiyor 120 çıkıyor 10 dk da az mı çok mu bilemedim hiç normalde emziriyorum
Lentil ardenbebekk 10 dk da 120 cc çok iyi bence. Bende iş yerinde 40 dk da 2 göğüs sağıyorm en fazla 170 çıktı. 1 yada 2 kere o da
ardenbebekk Neslihan-55 sizce 4.5 aylık bebek için 3.5 saat ayrı kalıyoruz 120 Cc yeter mi daha önce biberonla beslediğiniz için daha deneyimlisinizdir bu arada biberon tutturmak istiyorsanız lansinosh öneririm hiç birini tutmamıştı buny tutuyor
Neslihan-55 ardenbebekk bebeğim wee baby biberonunu kullanıyor mama yaptığım zaman arada onu içiyor fakat anne sütünü biberona koyduğum zaman içmiyor şuan yanındayım zaten mamayı da günde 1 -2 kere veriyorum
ardenbebekk Lentil devamını sağsam çok gelir mi emin değilim ben de en başta fazla geliyor sonra azalıyor ya pompa da önemli gerçi kiwi var ben de orta halli
ardenbebekk Mammamiaa_ devam etsem sağmaya fazlası gelir mi hiç bilmiyorum en başta fazla gelip azalıyor ya insallah da iyidir 🥰
Lentil ardenbebekk ya aslında sonuna kadar sağsan daha güzel tabi asıl yağlı kalorili kısmı arkada ya. 10.dk dan sonra bi artış oluyor tekrar sonra damla damla geliyo
Mammamiaa_ ardenbebekk normal tabi ki doluluk gidince az gelir köyün çeşmesi değil ki bu 😅 3 saatte bir düzenli sağın gece emziriyorsanız gerek yok😊