Duyulurum Queenhurrem_23 geçmiş olsun ama ağdadan sonra bir komplikasyon oluşmasa bile maske pek sağlıklı olmaz. En azından bir gün geçsin cildin hassaslığı azalsin
Queenhurrem_23 Ayseee27 aldım canım az önce sürdüm baya yanıyor inşallah etkisi olur teşekkür ederim canım çok sağol 🥰
maysa-19 Queenhurrem_23 cokmu bastırdın bende kullanıyorum hiç yaşamadım sorun.yada çıksın aşırı hassas
Ayseee27 Queenhurrem_23 olur etkisi yatmadan da sürün geçiriyor yanıklara fln iyi gelir iz bırakmaz.. rica ederm 🥰
Queenhurrem_23 maysa-19 maalesef üst üste aldım hep canım ya kıl çıkmayınca ısrar edince mahvoldum maalesef.
maysa-19 Queenhurrem_23 anladım geçmiş olsun inşallah geçer basit bişey gibi gözükür ama acısı fenadir onun