Merhaba kızlar nasılsınız 👋 ben iyi değilim 😪dün ağda yaptım banyodan önce yüzüme kaş ve bıyık için yapmaz olaydım yüzüm tahriş oldu 🤦♀️ kaş arası üstü ve dudak üstü yara oldu. Nasıl geçer bi çözümü olan var mı. İz kalıcak diye çok korkuyorum 😪öyle özenliydim ki banyodan sonra kil maskesi yapıcaktım o da bu yüzden yapamadım 😪 siyah burun bandı da yapıcaktım ama o da olmadı. Çözüm atın üstüme lütfen. Daha önce başına gelen oldu mu 😧…