Badehandeyldz evdeyken ben de aynı şekildeyim. Sabah önce ona kahvaltı yaptırıp topluyorum. Sonra kendim kahvaltı yapıyorum, topluyorum. Ara öğün geliyor. Ara öğünü yiyor, uyuyor. Yemek hazırlıyorum. Uyanıyor öğlen yemeği yiyor, topluyorum. Oyun oynuyoruz, vakit geçiriyoruz tekrar uyuyor. Akşam yemeği hazırlıyorum. Uyanıyor, ara öğün yiyor. Tekrar oyun vs akşam yemeği yiyoruz. Tekrar mutfak toplamaca….. Süpürge mutfak kapısında bekliyor. Biz oyun oynarken, bebeğim uyurken süpürüyorum 🤦🏻♀️