Badehandeyldz kesinlikle benmde ömrüm mutfakta geçiyor oyun oynayım kızımla diyorum kahvaltıdan sonra bu sefer akşamdan yemek yoksa öğle yemeği kalıyor hızlıca bişiler yapıyorum o kadar çıkmıyorum ki kızımda sürekli khve un dokp karıştrma oyunları oynuyor çocuk oyuncakları bıraktı yemek çok sıkıntılı bizdede gerşeyi yemeyen bir kızım var birini yemezse başka bişe bize ayrı cidden bunaltıcı