Klymeneninatlasi Feyzosunannesi hadi ya 🥲 ben 8. Ay atağından çıktık hemen yatağı ayırdım haziranda da odasını ayırmak istiyorum umarım başarabilirim 🥲 babasına kalsa ilkokula kadar bizim yanımızda yatabilirmiş 😒
Aklimdasin Klymeneninatlasi aynen aynı aydayız :) yatagı ayırdım ama gece uyanınca gelıyor 😁 hazıran da ayırıcam odayı
Aklimdasin Sevgipitircigi33 1 yasında ayırıcam Haziran ayında. Su anda bızım odada kendı yatagında. Gece cok sık kalkıyor uyanıp bızım yataga gelıyor odayı ayırsamda bısı degısmıcek gıbı 🤣
BarlasMomm Aklimdasin cok sık uyanıyor malesef. Kamera koydum odasina monitorden bakıp gidiyorum surekli odasina
Sedefba 10 aylıkken ayırdım şuan 17 aylık iyi ki ayırmışım koyun koyuna uyuyoruz sonra o odasında ben odamda kaliteli bir uyku çekiyoruz çok şükür
Minnakkkkk Nazzgedikk bn 6 aylliken eğitim veridm bir yaşına kadar gece beslenmesi yaptım 1 yaşından sonra onuda kestim gece bir sıkıntısı olmadigu sürece kalkmaz Allah’a şükür ama 6 aylık olana kadar çok çektim
miroos Sevgipitircigi33 9 aylikken anne yani besigimden kalkmaya calsiiyordu odasındaki buyuk beşiği yanima tasimak yerine odasina alistirdim ve suab 2 yasinda cok memnunum iyiki ayirmisim
Klymeneninatlasi Feyzosunannesi evet bende herkesin kendi odasında yatması taraftarıyım ☺️ Annem bizi hep kendi odamızda yatırmış 😁 çok kıymetli evlatlarınız der durur 😂
Acelyam04 Sevgipitircigi33 5 aylik gündüzleri kendi odasinda uyur geceleri yanima aliyorum 1ay daha beklicem gece yatirmak icin
Badwolf 19 aylıkken yatağına alistiryim dedim 1 aydır ikimiz onun odasında yatıyoruz tek fark babasından ayrilmak oldu. Ben onun odasında yerde yatıyorum ama gece emiyor usurekli yatağına çıkarıyor beni. Çok bunaldım ama gidicem inşallah kendi yatağıma.