Edda112
Nerdeyse bizi anlatmışsınız 😂 3 ay 13 günlük.
Gündüz uykularımız çok sıkıntılı saatli ve düzenli uyumuyor. Sadece kucağımda uyuyor. Gece 11 gibi yatıp sabah 8e kadar 2 saatte bir emmeye kalkıp uyuyor.
Gün içinde anakucağında çok az duruyor. Kitaplara, oyuncaklara, zeka kartlarına bakıyoruz. Kuklaları ile oynuyoruz. Karın üstü ve dönme hareketleri yapıyoruz. Zaten çok oyalanmıyorlar. Ya emmek ya uyumak istiyor kucağımda. Gaz ve kaka sıkıntımız çok fazla.
Bağırsak ve sindirim sistemi gelişiminden dolayı 6aydan önce bir şey tattırmayı düşünmüyorum.
Uyku eğitimi de çok hassas bir konu. Uyku eğitimi vermeyi de düşünmüyorum. İhtiyaçlarına göre zamanla düzenimizi kurarız inşallah. 😇🤎