Merhaba anneler biraz sohbet edelim mi genel olarak neler yapıyorsunuz ? Uyku,beslenme, oyun, aşı, beceriler, atak her şeyden yani 🙃
Biz 3 ay 24 günlüğüz. Uyku konusu çok sıkıntılı 🥺 gündüzleri çok kısa iki uyku anca yapıyor bazen hiç yapmıyor. Kucağımda tutsam akşama kadar uyur ama bıraktığım an uyanıyor. Geceleri de saat başı emmeye kalkıyor emip geri uyuyor ama benim uykum her saat başı bölünüyor. 10 11 gibi gece uykusuna geçirmeye çalışıyorum. Sabah da 8de uyanıyor en son. Uyku konusunu beni çok zorluyor artık halsiz düşmeye başladım sizde durumlar nasıl ?
Beslenme konusuna gelince bizimki sürekli emmek istiyor belirli saatlerde emzirip bir düzen oluşturmak istiyorum ama olmuyor huysuzlanıyor. Dediğim gibi gece beni çok zorluyor daha çok yapışıyor memeye. Bazen yatmadan bir biberon mama yapıyorum ama yine de emmek için uyanıyor. Mamayı bazı günler veriyorum sadece bir kere. Hafiften meyveleri sebzeleri sadece yalatmaya başladım hoşuna gidiyor damaklari kaşınıyor sanırım. Çok fazla ağzı akıyor sürekli üst değiştiriyoruz.
Oyun konusu da evde odaları geziyoruz sohbet ede ede, kitap okuyoruz resimlerine bakıyoruz, zeka kartlarına bakıyoruz bizimki yüz üstü durmayı çok sevmiyor, çıngırak sallıyoruz, şarkı dinliyoruz, cee eee çok seviyor onu oynuyoruz, oyun halısında kısa vakit geçiriyor, TV’ye bakmak istiyor 😂 ama sürekli ilgi istiyor kendi haline bırakıp bir işime bakamıyorum 😔
Yavaş yavaş tutmaya başladı bir kaç saniye elindeki nesneyi tutabiliyor kafasını kaldırıyor oturmak istiyor ellerinden tutunca kendini kaldirabiliyor sesli gülmeye başladı gidiklayinca sesli gülüyor bazen çenesi çok açılıyor konuşuyor 😂
Kakasını aralıklı yapıyor dört beş günü buluyor neden böyle bilmiyorum Dr normal diyor bir yapınca da sırtına kadar yapıyor 😄 gaz hala bitmedi ama kendisi daha kolay çıkarıyor artık.