Prensesannesi1111 Sevin çocuğunuzu sevmeyin değil. Yani neyin inadını yapıyorsunuz onu anlayamadım 3 yaşındaki çocukla hatta bir nevi bebekle bebek mi olacaksınız 🥲 yani çok komik duruyor uzaktan inanın. 3 yaşında ki sizin çocuğunuz olsaydı, 6 aylık bebek eltinizin. Bu tavırları hoşunuza giderdi. İkiside torunları. Ve büyük olan anlıyor sizinki anlamıyor, sizinki de dişlanmıyor zaten. Sizin çocuğunuza da zarar gelmesin,birbirlerine alissinlar diye kolluyorlar. Ama o kadar kıskanç bir hale bürünmüşsünüz ki göremiyorsunuz.
Karşınızda sizinle yaşıt biri yok, sizin bebeğinizse o da bebek. Sizin gibi düşünmüyor sizinle inatlaşmıyor, sizi kıskandırmak gibi özel bir çabası yok. O daha bebek. Küçük dünyasına yeni gelen birini babannesini, annesini, dedesini,amcasını,yengesini birileriyle paylaşıyor. Paylaşmayı öğrenecek. Bilmediği duygular bunlar. Hayatta sizin kadar yaşanmışlığı yok duygularını ifade edecek kadar büyümedi, hatta hissettiği kıskançlık duygusu ile nasıl başa çıkacağını bile bilmiyor. Bebek o daha ya, utanın kocaman kadınsınız.