Prensesannesi1111 Evet izin alınmalı. 3 yaş artık bireyselliğin zirvede olduğu bir dönem. Senin oyuncaklarınla oynasın mı diye sorulmalı tabiki, çocuk istemiyorsa vermemeliler hatta. Çünkü 3 yaşında ki bir bebek ve çocuk dönemi arasında kişilik bulma çabasında olan birey. Kendi kararları,duyguları ve düşünceleri var.
Gönlü kırılmasın onunda, sizin ki bebek. O da büyüsün aynı evrelerden geçeceksiniz rahatsız olmanıza gerek yok. Kıskançlığın iyice zirve yapmamasi için de doğru bir yol. Sonuçta 3 yaşına kadar tekti. Şimdi bir bebek daha var.
Burada 3 yaşında ki çocuk değil de, siz daha çok kıskanıyorsunuz gibi geldi bana. 🤦🏻♀️