AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 2-Cocukannesi Eslim çok zorlama duruyor, söylemesi zor. Ayrıca alinmayin ama ben hiç beğenmedim. İslim der gibi.
Tuba 2-Cocukannesi Kulağa tuhaf geldi, daha önce hiç duymadığım içindir muhtemelen. Bence illa iki kardeşin isimi uyumlu olması şart değil ama sizin hoşunuza gittiyse koyun😍🌺