Minikcivciv27 kaşık mama gece yatarken yemezse sürekli uyanıyor benim ki gecem zehir oluyor. Tabi anne sütüm olmadığı için mama ile beslendiği için yatarken de kaşık mama yapıp yediriyorum. Sizin bu dediklerinizi yiyorsa maşallah tontiş bir bebiş olmalı çünkü benim kızım kahvaltı veririm yemez. Az sonra mama veririm. Muhallebi filan veririm. Sonra öğle yemeği veririm 2 lokma yer yine mama. Zayıf bir bebek benim ki