Kızım 9.ayına giriyor sabah kalktığında emziriyorum sonra kahvaltıda yumurta ve peynir kesin oluyor kıyma ,omlet vs onda problem yok buradaki tarifelerde bakıyorum çok faydalı oluyor .öğlenleri çorba yapıyorum (tarhana ,tel şehriye mercimek,sebze çorbası )bazen içine ekmek içi doğruyorum.bebe bisküvisi veriyorum bazen .akşam yemek yapıyorum buradaki tariflerden (brokoli karnabaharlı havuç patates ıspanak vs genellikle bunları kullanarak )bazen tavuk pilav yoğurt yediriyorum genellikle ette veriyorum ama sebzeye alışın diye genellikle sebze ağırlıklı gidiyorum.sonrada ilerleyen saatlerde yoğurt yediriyorum meyve katıyorum bazen .tabi süreklide emziriyorum.bu ay doktor kontrolüne gitmeyi düşünüyoruz .doktorunada soracağım sizce bu 9 aylık bebek için yeterlimidir?kaşık mamaları falan çok yararlı değil diye duydum sizler kullanoyormusunuz