Kızım 2.bucuk yaşına girdi,yüzündeki bir çok yeri öperken dudağina gelince hayır olmaz ayıp diyorum,dudaktan opulmez, diyorum,babası şakayla dudağındaN opim diyor tepkisini ölçmek için, ağzını kapatıyor olmaz Diyor,kimsenin elinden birşey almamasi gerektiğini söylüyorrum,sonra tuavltini yaparken babasi gelmesin diye bağırıyorz gelme ayıp diye,kapıyı örtüyoruz ,çise sadce benim götürmem gerektiğini , mecbur kalınca babasının goturebilcegini söylüyorum,özel bölgeleriini gösterip buralara kimse dokunmaz olmaz diyorum tabi şuanda tam olarak anlamıyor ama en azından alttan temel yapmak için elimden geleni yapıyorum