Deletedmom6262 boyum 158 46 kiloyum belim 60 cm dar giyiniyorum mini elbise mini etek kot dar kazaklar tayt, yazın etek şort bol tshirt giyip şortun eteğin içine sokuyorum kışın kazaklarimida aynı şekilde giyiyorum ben pantolonlardan muzdaribim 24 beden bile hem belden hem bacaklardan bol geliyor kalın kumaşlı pantolon gibi duracak taytta bulamıyorum kemeri ic organlarima kadar sıktırıyorum 😅 sizede kalem etek midi ve maxi boy elbiseler yakışır bide lcw de arama yerine beli lastikli şort yazın onlar yakışır kışın zaten standart oluyor dar kot tayt kazak size dökümlü kazaklar uzun hırkalar da güzel olur diye düşünüyorum