Deletedmom6262 Ne giysem yakıştıramıyorum boyum 170 kilo 54 benim kol ve bacak kemiklerim çok ince bebeğimle spor falanda yapamıyorum en azından popom olsun isterdim 😂 Ahahah topuklu ayakkabı hiç giyemem zaten benim bacak ve kollarım uzun ne giyebilirim acabaya siz neler giyiyorsunuz zayıflıkta kolay bişe değil 🙈
Deletedmom_22 Deletedmom6262 kilo ve boyunuz çok güzelmiş aslında . Ben genelde kot pantolon giyerim , spor tarzı vs . elbise , şort veya etek karışık da giyerim. Ne varsa artık 😅
Merveensarelisa Deletedmom6262 aslında herkesin ozendigi bı zayifligimiz var ama biz beğenmiyoruz 😂 bende 167 55 kilo aslında 50 den bile assadaydim ikinci çocuktan sonra anca bukadar alabildim
Saafie Deletedmom6262 Aslında yüzüme biraz kilo alsm zayıflık güzel ☺️ genellikle dökümlü bol giyiniyorum ve zayıf olmanın bir avantajı rahatlıkla netten sipariş verebiliyrm ☺️
minderbob Deletedmom6262 zayıf değilim ama ben de sizin grubunuza katılmak istiyorum 😭 Allahım nolur zayıflayayım çok amin🙏
Deletedmom6262 Deletedmom_22 kiloma bakmayın benimle aynı kiloda olanlar benden daha kilolu gibi duruyor heralde kemiklerim ağır 😂
Mirage91 Deletedmom6262 sen bir de değen bacakları gör. Pişik,tahriş,yırttık taytlar, sürtünmüş kotlar, elbise, etek giyince altına geçirilen kısa tayt 🤣🤣🤣 ahh ahh keşke benimde değmese bacaklarım birbirine
Deletedmom6262 minderbob keşke sizin fazla kilolarınızı ben alabilseydim ya. Ben erkek olsam kilolu kadın seçerdim 😂
Hsrtgndz Deletedmom6262 derdine dertlenmeyi çok isterdim kuzum derdin derdim olsun aminnnn😁 zayıf olmak isteyenler olarak geldim postuna bende. Evde kalça egzersizleri yapar ve protein uzerine beslenirken olabilir bnce
minderbob Deletedmom6262 keşke verebilsem sana 😭ben de yerinizde olsam kilo almak istemezdim. Hamur işi yiyin belki işe yarar😔
YgmrDru Deletedmom6262 hahah tek benmiyim diyordum burda hep nasıl kilo veririm postları görüyordum 54le hamile kaldım 73kilo ile doğuma girdim tam 19kilo aldım benim ömrü hayatımda görebileceğim en yüksek kiloydu yanaklarım falan dolmuştu nasıl hoşuma gidiyordu aynaya baktığımda hep diyodum ne olur doğumdan sonra birazı kalsın kilomun hepsi gitmesin diye gelin görün ki kızım şu an 7,5ayşlık 50kiloyum 🤦🏻♀️Veee inanılmaz yerim.Gerci oldum olası böyleydim yer yer hiç kilo almazdım herkes şaşırırdı inanmazdı okadar yediğime ama maalesef genetik sanırım 🙄
Deletedmom6262 YgmrDru benim eşimde hamileyken beni daha çok sevdi kilon böyle kalsın diyordu yine zayıfladım üzüldü Ahahah şakadan birgün popoma vurdu eli kemiğe değdi çok güldük
RuzgarMommys Bence ölçülerin iyi spor yada platesle şekillendirmen gerekir biraz. Bende ayniyim hatta 56 olunca bi tik daha iyi oluyorum Bacaklarim kollarım uzundur ust vücudum.da uzun durur ama popom var belim ince üst bacaklarim normal cok zayif durmuyorum. Uzun elbiseler yakışır Yüksek bel bol pantolon ispanyol tarzi yakışır
Deletedmom6262 RuzgarMommys İspanyol paça pantolonu çok sevdim ama yakisirmi bilmiyorum birde ayakkabı nasıl giyerim topuklu hiç giyemem
Hsrtgndz Deletedmom6262 yok kız valla rahat deilim billa deilim sinirden sıkıntıdan yiyorum duygusal açlık gibi benimki diyetini kimse desteklemeyi ve bozuluyor 😞
Elambenim2020 Deletedmom6262 bence genetiktir sizin yada yemiyorsunuz gece gündüz ne bulsanız yiyeceksiniz abur cubur yatmadan önce yemek
YgmrDru Deletedmom6262 hahaha zayıf eşi olan hep aynı şeyi yaşıyor sanırım 😅hamileyken yanaklarımı sıkardı tombişim derdi fakat kısa sürdü tombişlik napalım 😍
RuzgarMommys Deletedmom6262 Bence yakışır dene mutlaka cok ispanyol olmasa da genis paca wide leg yeni moda onlar olur yüksek bel yakışır ayakkabi topukluya ihtiyacın yok ki düz yeterli