Eymeninannesi14 öncelikle 10 güne kadar normal kaka yapmaması doktorlar kabızlıl olarak görmüyor ve 10 g0n olmadan müdahale etmiyor. Ayrıca mamadan kaynaklı olabilir mesela oğluma aptamil verdigimde 1 hafta kala yapmadı. Gaz damlası da rahatlatıyodu gaz cıkarırken kakada yapıyordu. Bide her bez acmada poposuna krem sürüyodum zorlanmıyodu